Badanie ma na celu poznanie metod zarządzania przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Wyniki badania zostaną wykorzystane w pracy doktorskiej i przedstawione w zbiorczych zestawieniach statystycznych (bez wskazania na odpowiedzi indywidualne). Ankieta jest anonimowa i służy wyłącznie celom badawczym.
| <1 | 1-2 | 3-4 | 5< | nie dotyczy | |
| Wejście na nowy rynek | |||||
| Inwestycje w poprawę wizerunku firmy | |||||
| Poprawa jakości produktu | |||||
| Inwestycje w rozwój zawodowy pracowników | |||||
| Wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi | |||||
| Wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami | |||||
| Podjęcie działań wspierających społeczność lokalną | |||||
| Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań (produktowych bądź procesowych) | |||||
| Wprowadzenie rozwiązań minimalizujących negatywny wpływ na środowisko |